Nieuwe Google ranking factor: Mobile friendly

By | SEO | No Comments
Je hebt nog tot 21 april. Vanaf dat moment telt het Mobile Friendly zijn van sites ook als ranking factor. Steeds meer mensen zoeken mobiel, via tablets en smartphones. Reden voor Google om in hun ranking algoritme 'mobile friendly' toe te voegen. Uitgangspunt van Google bij het samenstellen van de ranking algoritme is dat een site relevant moet zijn. Zoekt...
Read More

Hoeveel zoekwoorden per pagina moet ik gebruiken?

By | Blog, SEO | No Comments

Het zoekwoorden onderzoek is achter de rug. Je bent klaar voor de volgende uitdagende klus. Het schrijven van de SEO webteksten. Een belangrijke vraag hierbij is: hoeveel zoekwoorden per pagina te gebruiken? In het verleden was dit enorm belangrijk. Nu niet meer omdat de robots van Google veel intelligenter geworden zijn. De zogenaamde spiders kijken niet meer naar de dichtheid…

Read More

SEO optimalisatie: de verleiding van veel traffic

By | Blog | No Comments

Veel klanten die ik spreek kloppen aan met de opmerking ‘ik wil SEO optimalisatie doen, want ik wil meer traffic.’ Vooropgesteld dat goede implementatie van SEO de natuurlijke vindbaarheid van uw website verhoogt, speelt er in mijn ogen nog een hele belangrijke factor mee. Namelijk de behoefte van uw klanten/prospects. Verleiding Het is heel verleidelijk om bij SEO optimalisatie juist…

Read More

Whitepaper schrijven als leadgenerator

By | Blog, Marketing teksten | No Comments

Whitepaper schrijven als leadgeneator Een whitepapier schrijven? Schrijf vanuit een objectief standpunt. Een whitepaper is een overtuigend essay waarin antwoord wordt gegeven op een probleemstelling. De inhoud van een whitepaper bevat nuttige informatie voor de lezer, die vaak op zoek is naar het antwoord op zijn vraag. Een whitepaper schrijven kan over talloze onderwerpen. Wel is het altijd voor een…

Read More